Kdo letos slaví 20 úspěšných let na českém trhu?

Dvacetiletí na tuzemském trhu

Letos slaví české zastoupení rovné dvacetiletí na tuzemském trhu. Oslovuje klientelu nejrozmanitějšího spektra, počínaje dívkami a konče zralými ženami, muže v nejlepších letech, kteří si uvědomují důležitost image, lidi, kterým zdánlivě nic nechybí, ale chtějí dobře vypadat, stejně tak jako ty, které trápí vážné potíže s pokožkou. Jsou to vesměs lidé, kteří touží po pohodě, harmonii a nelitují času, který věnují sami sobě, neboť vědí, že se to vyplácí. Společnost GERnétic vyvíjí a produkuje kosmetiku určenou především pro profesionální práci kosmetiček a následně pro každodenní domácí péči o pleť. Filozofie značky je založena na předpokladu, že pokožka odráží vnitřní stav organismu. Kosmetická péče neřeší pouze následky, ale snaží se odstranit i vnitřní příčiny problémů. Kosmetická péče GERnétic zamezuje předčasnému stárnutí pokožky, ošetřuje tukové polštáře, celulitidu, zpevňuje a modeluje poprsí. Zároveň dokáže účinně pomoci při zvládání akné, vrásek, strií, jizev, ekzémů, popálenin či lupénky.

Ucelená péče a zdravotní stav klientů

„Kosmetika GERnétic dbá na ucelenou péči a celkový zdravotní stav klientů,“ uvádí hlavní kosmetička značky Alena Kimlová a dodává: „Také správná výživa hraje roli v tom, jak člověk vypadá. Název GERnétic se skládá ze dvou slov: gerontologie a genetika. Gerontologie je věda, která zkoumá změny v lidském organismu v závislosti na stárnutí, a dále zdravotní, psychologické a sociální důsledky stárnutí. Genetika je disciplína, která se zabývá zákonitostmi a mechanismy dědičnosti, studuje dědičnost lidských chorob a možnosti prevence. To jsou dva odrazové můstky, na jejichž základě dnes mohou zájemci vybírat z více než 80 produktů. Například to jsou: Synchro, Glyco, Derma, Vasco, Cytobi, Seino, Lympho, Adipo Gasta, Manno a další produkty.“

Nejde o kosmetiku dekorativní, ale pěstící. GERnétic se řídí třemi základními principy: buněčná terapie, homeopatické dávkování a využití meridiánových zakončení a meridiánových drah (při aplikaci regeneračních krémů využívá GERnétic stimulaci meridiánových zakončení jako jsou ušní lalůčky, plosky chodidel, Solar plexus). Buněčná teorie je založena na poznatku, že vitamíny, minerály, stopové prvky, aminokyseliny a další látky lze získat nejen z přijímané potravy, ale i z kosmetických přípravků. Pokud tělo tuto výživu upotřebí z potravy v nedostatečném množství, GERnétic ji doplňuje prostřednictvím pokožky. Zlepšuje se tak funkce buněk a kosmetika nutí buňky chovat se tak, jako by byly mladší. Homeopatické dávkování funguje podle poznatku, že malým množstvím se povzbuzuje životní síla k vyšší činnosti. Přípravky obsahují pouze přírodní látky, celkem to jsou výtažky ze 192 druhů rostlin a 15 druhů mořských řas.

GERnétic o sobě tvrdí, že je v oboru stále napřed. V čem?

Před 20 lety nebylo zvykem ošetřovat tělo, kosmetická péče končila dekoltem; GERnétic měl propracovaný systém celotělové péče od svých začátků. Před 20 lety nikdo nechápal, že pokožkou se do organismu dostane mnohé, kůže byla brána jako bariéra; GERnétic považoval tuto cestu naopak za klíčovou. Když přišla móda kyseliny hyaluronové, GERnétic ji používal již 15 let jako samozřejmost. Většina kosmetických firem získává účinné látky z rostlin louhováním, destilací nebo pouhým namletím; GERnétic používá biotechnologického procesu zpracování, což znamená šetrné a velice účinné extrahování jen potřebných látek z rostlin. Před dvěma roky uvedl GERnétic na trh tzv. buněčného trenéra, jehož inovativnost spočívá v zesílení účinků přípravku, přičemž komplex biologicky aktivních látek rostlinného původu je schopen cíleně vyhledávat hypertrofované a středně velké tukové buňky.

V současné době se produkty GERnétic dělí na tyto skupiny:

  • péče o obličej
  • péče o dekolt a poprsí
  • péče o tělo včetně spa programu
  • sluneční řada
  • péče pro muže
  • doplňky stravy

Způsob práce s kosmetikou GERnétic a aplikace přípravků je odlišná od používání běžné kosmetiky na spotřebitelském trhu. Je sofistikovanější a teprve poté, co se klient naučí s ní zacházet na základě diagnostiky a seznámení se s postupem v salonu, může přistoupit k aplikaci v domácím prostředí. Důvtip spočívá v tom, že krémy lze vzájemně kombinovat, vrstvit, protože jednotlivé přípravky jsou vyvinuty tak, aby navzájem spolupracovaly a umocňovaly své působení. Díky tomu nabízí GERnétic nepřeberné množství druhů ošetření a dokáže vyřešit široké spektrum nedostatků pleti.

Jak to vypadá v praxi?

Výkonná ředitelka generálního zastoupení GERnétic pro ČR a SR firmy LK SERVIS Ing. Andrea Trčková vysvětluje: „Ženám, což je převážná část naší klientely, doporučujeme nejprve skutečně spolupráci s odborníkem, tedy se speciálně vyškolenou kosmetičkou GERnétic. Ta posoudí nejprve zdravotní stav klientky, nabídne nejvhodnější postup ošetření v salonu a doporučí produkty pro následnou domácí péči. Ať už jde o zpevnění pokožky, modelaci poprsí, starosti s vráskami či pigmentovými skvrnami.“

Dnes oslovuje GERnétic všechny věkové kategorie. Zaměřuje se tedy na mladou i zralou pleť, ženy i muže, a to celosvětově i u nás. Komplexní péči a podporu výsledků kosmetických ošetření završují doplňky stravy.

Zdraví a krása – hlavní hesla

„Krédem naší kosmetiky je zdraví a krása,“ doplňuje Alena Kimlová. „Principy vycházejí z předpokladu, že pokožka zrcadlí zdravotní stav organismu. Co se děje uvnitř, je viditelné i navenek. Kosmetička v salonu tyto signály objevuje a jejich příčiny postupně odstraňuje. Individuálním přístupem, využitím aktivních látek výrobků GERnétic, meridiánových drah a pomocí homeopatického dávkování synchronizuje a harmonizuje organismus. V tom tkví naše know how. Je velké díky zakladateli Dr. Albertu Laportovi. Díky němu a jeho výzkumu je naše značka ve využívání určitých metod vždy napřed. Považujeme to za samozřejmé, aniž o tom příliš hovoříme.“

Pro oslovování zákazníků hledá a používá firma LK SERVIS rovněž neobvyklé formy. Rozvíjí součinnost s některými lázněmi v ČR, např. to jsou v Jeseníku Priessnitzovy léčebné lázně, v Karlových Varech Alžbětiny Lázně a v Lednici Lázeňský dům Perla. Podporuje Nadační fond Rozum a cit, jehož posláním je podpora náhradní rodinné péče. Velmi úspěšně komunikuje s Divadlem Metro v Praze, s jehož týmem přivádí na scénu nejen svoji značku, ale řadu marketingových nápadů. Spolupráci rozvinula firma také s Divadlem Rokoko, tanečním studiem Tančírna a dalšími partnery. V neposlední řadě i s Mezinárodním klubem Slovenka a Obcí Slovákov v Prahe, s nimiž průběžně chystá řadu ojedinělých akcí. Začátkem roku vydala společnost LK SERVIS originální katalog produktů GERnétic proložený verši české autorky Evy Brixi, jde o první katalog tohoto typu na našem trhu. To vše jsou kroky, kterými v roli přidané hodnoty GERnétic v České republice posiluje svou image a vnímání veřejnosti.

„Naším cílem je poskytovat kosmetickým salonům profesionální zázemí, nabízet špičkové produkty a ucelený servis, jenž s posláním naší značky souvisí. Jsme týmem profesionálů, který je ochoten vždy poradit a pomoci. Snažíme se vcítit do potřeb jednotlivých klientek i majitelek salonů. Důkazem toho, že se nám už dvacet let práce daří, jsou mnohá ocenění, hodnocení salonů i stoupající objemy prodeje,“ vysvětlila Ing. Andrea Trčková.

Více informací na: www.gernetic.cz https://www.fa­cebook.com/GER­netic.cz Staňte se fanoušky kosmetiky GERnétic!