Soutěžte o promokódy na úklid od LidskéSíly.cz!

Kdo jsou dámy z LidskéSíly?

Jistota, že dámy na úklid jsou schopné, školené a dobře zaplacené? Sympatičtí lidé, které jejich práce baví? Přesně tak funguje český start-up LidskáSíla.cz. Zakladatelé sázejí na kvalitní výběr, pohovor a školení, budování vztahů, uctivé chování i nadprůměrný výdělek v oboru.

„Naše dámy mají svobodu v přijímání nových úklidů. Nejsme žádní novodobí otrokáři, chceme, aby se na úklid cítily dobře. Snažíme se je všemožně podporovat a chovat se k nim s úctou, zajímat se o ně abychom byli jeden tým a dámy byli spokojené,“ říká Michaela Somolová, provozní ředitelka LidskáSíla.cz.

Nejvíce žádané jsou sestřičky či starší a zkušené dámy od 45 let, které raději nenáročnější práci. Dále třeba maminky na mateřské. „Jsem mladá aktivní maminka, která má mnoho zálib a zájmů. Jsem svá a ráda jsem svým pánem, díky LidskáSíla.cz mám dost času na své děti, zájmy i na svého muže. Mohu svou práci dělat tak, jak jsem zvyklá a když si s něčím nevím rady, vždy se mohu spolehnout na celý tým, který je mi k dispozici,“ komentuje práci například Andrea Zlesáková.

LidskáSíla.cz nabízí 110 korun na hodinu. Funguje v Praze a v Brně a plánuje expanzi do dalších měst. Do dvou let je cílem dosáhnout 100 tisíc hodin úklidu po celém Česku společně s doplněním dalších služeb, které jsou v domácnostech žádané.

V čem spočívá obliba LidskéSíly mezi zákazníky?

Unikátní službu založil Robert Vojáček se svou partnerkou Michaelou Somolovou. Chtěli zaplnit díru na trhu s nabídkou kvalitního a spolehlivého úklidu domácností. Výhodou oproti jiným na trhu je právě budování dobré firemní kultury. Dobře odvedená práce a spokojený zákazník i pracovník spolu úzce souvisí. Jedno bez druhého nemůže fungovat.

„Nabízíme pohodlnou objednávku, rychlost, jednoduchost a kvalitní službu,“ vypočítává Somolová z LidskáSíla.cz. Dámy nezapomínají ani na detaily – například dojde-li některý čisticí prostředek, nechají klientovi vzkaz s lístečkem. „Všichni jsme si úklid u klienta vyzkoušeli, abychom věděli, do čeho jdeme,“ dodává závěrem.

„uklízečky“ versus „dámy na úklid“?

Podle Michaely Somolové z LidskáSíla.cz dámy na úklid jen zašlou volné dny a hodiny a oni jim ihned začnou budovat portfolio pravidelných zákazníků v okolí domova. Mají kupříkladu dvě trička na úklid z kvalitního materiálu, dámského střihu, speciální logo „supermana“ – tedy „LS“. Proč? Protože jim chtějí ukázat, že jsou důležité a učí to i zákazníky.

„Neříkáme jim uklízečky, ale dámy, protože chceme sebe i zákazníky učit respektu ke snaze ostatních. Vytvořili jsme také takzvanou „košilku“, čili místo nebo prostor, kde mohou také ony ohodnotit připravenost zákazníka na úklid, výsledek své práce. Jinak řečeno, zajímá nás názor našich dam na úklid. Jako zakladatelé učíme „kmenový tým ve firmě“ aktivní přístup a úctu k zákazníkům i k samotným dámám. O víkendech například pořádáme akce pro dámy, jako „sportovní a relaxační akce“, za účelem prohloubení vztahů s pracovnicemi a přidáváme odměnu za nasazení a výsledky,“ říká Somolová

Chcete si zasoutěžit o vouchery na úklid s LidskáSíla.cz?

Stačí odpovědět na otázku:

Jak dlouho zhruba trvá dámám na úklid z LidskáSíla.cz úklid 50ti metrového bytu?

  1. Celý den
  2. Minutu
  3. 3 hodiny

Napište nám správnou odpověď na soutez@npmedia.cz s označením ÚKLID a my 14. července vylosujeme tři výherce, kteří získají exkluzivní promokód na úklid od některé z dam z LidskéSíly.cz.

Více na https://lidska­sila.cz/nabor